Subject: RE: JTI410 Elektrivõrgu projekt. Rannaküla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Gunnar Mägi' <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Jun 2024 22:27:04 +0300

Tere

Palun kooskõlastust.

Varasemalt tegelenud Gunnar Mägi.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 11. juuni 2024 10:47
To: [email-masked]
Subject: RE: JTI410 Elektrivõrgu projekt. Rannaküla, Lääne-Nigula vald, 
Lääne maakond
Importance: High

Tere

Jah, kui ikka muud moodi ei saa, siis tuleb nii sättida. Km 3,16 juhul kui 
jääb see lahendus.

Parimat

Gunnar Mägi

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 11, 2024 10:03 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: JTI410 Elektrivõrgu projekt. Rannaküla, Lääne-Nigula vald, 
Lääne maakond

Tere

Siin üks habemega teema veel käsil ja vaja lahendada.

Ehk siis küsimus ühe konkreetse koha ja puurimise kohta. Maaomanikega natuke 
hädas.

Riigitee: 16129 Nõva-Rannaküla tee (53101:001:0038), km 3,15-3,18 kandis

Kas selline diagonaalne puurimine tuleb sellel teel selles kohas kõne alla?

See on tupiktee lõpuosas.

Kui diagonaalne ei ole lubatud, siis pean tegema kahe puurimisega – üks 
(peaaegu) risti üle tee ja teine piki teeäärt puude alt, et samasse kohta 
välja jõuda, kus on kaablite hargnemine tee vasakul pool.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

From: Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 26. veebruar 2024 17:22
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: JTI410 Elektrivõrgu projekt. Rannaküla, Lääne-Nigula vald, 
Lääne maakond
Importance: High

Tere

Kavandatavast projektist,

1.	Lähtuda tuleb nõuetest, võimalikult teema piiri lähedale, kuna nõlv 
peaaegu puudub siis kaevikuserv  3m katte servast
2.	Kohati puud tee servale liiga lähedal , kui võimalik siis ette näha 
puude ja võsa eemaldamine, trassikoridorilt, teemaalt

Parimat

Gunnar Mägi

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 21, 2024 11:59 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: JTI410 Elektrivõrgu projekt. Rannaküla, Lääne-Nigula vald, Lääne 
maakond

Tere

Palun taaskord eelkooskõlastust või juhiseid projekti planeerimiseks.

Projekt: Nõva-Ranna 10 kV liini (Ranna haruliin) rekonstrueerimine, 
Rannaküla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond. Nr JTI410.

Riigitee: 16129 Nõva-Rannaküla tee (53101:001:0038), km 2,61 – 3,21

Vajalik on rajada uued 10 kV ja 0,4 kV maakaabelliinid ning rekonstrueerida 
0,4 kV õhuliinid.

Põhiline küsimus on, et kas saate ette öelda, kui kaugele riigitee katte 
servast saan kaabli projekteerida juhul kui projekteerin selle paigalduse 
kinnisel meetodil.

Orientiiriks võiks võtta, et puurimislõigu pikkus on maksimaalselt 50 m.

Ristumised riigi- ja muude teedega on niikuinii kinnisel meetodil.

Manuses eskiisjoonisel on tee kohale joonistatud rohelise laia joonega need 
lõigud, orienteeruvalt, mis võiks ette näha rajada kinnisel meetodil 
riigitee maale. See on lähtuvalt looduslikust olukorrast.

Maaomanike seisukohast võib tekkida vajadus rajada kogu riigitee äärne lõik 
kinnisel meetodil.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352